Общее·количество·просмотров·страницы

вторник, 7 декабря 2010 г.

Статья в журнале МотоДрайв

Рубрика:

Своими руками

 Журнал: 7 (2007)

ШАХТАР




   От редакции: на слете "Адреналин" в Луцке, на парковке, сразу бросился в глаза яркий кастом с оппозитным мотором, пройти мимо которого было невозможно. Чем он примечателен? Кроме яркости и неплохой концепции — своей супермалобюджетностью при высоком уровне исполнения (особенно, если учесть место его создания). Не часто можно встретить достойный экземпляр из глубинки! А чуть позже мы получили и письмо от его создателя. Публикуем текст с минимальными изменениями.
Добрий день, редакція! Пише до вас Муха Тарас з Львівської області, місто Великі Мости. Мені 23 роки. Моя професія — вчитель креслення і трудового навчання. В мене є два хобі: авіамоделізм і спорудження кастомів. Це мій третій по рахунку мотоцикл. Перші два переварювалися із "Дніпра".
   Свій кастом я збирав два роки. Раму варив з водопровідних труб, діаметром 32 і 27 мм, по кресленнях в натуральну величину. Центральна труба рами — безшовна, від коляски "Дніпра". Рульову колонку точив під роликові конічні підшипники. Мотор стоїть на сайлентблоках від ВАЗ 2109. Задню підвіску спочатку планував робити на "лежачому" моноамортизаторі від Harley-Davidson, який працює на розтяг. Але, коли дiзнався про його ціну, то відмовився від цієї ідеї, й поставив звичайну моторну подушку від ВАЗа. Підвіска вийшла жорсткою, практично "хард-тейл". Бак використав від мотоцикла М1 "Москва", приварив його до центральної труби рами. Форми баку і крилу надавав за допомогою монтажної піни, а після її висихання вирізав по формі і вишкірював, далi обклеював скловолокном на епоксидній основi.
   Передня вилка — типу springer, власної конструкції. За її основу я взяв два амортизатори від “Іжа”. Головні труби вилки зварені з чотирьох дніпровських пір'їв, тому що безшовної товстостінної труби мені знайти не вдалось. Опорні труби вилки — з водопровідної труби діаметром 22 мм. Нижні важелі були вiдфрезовані із стальної плити товщиною 12 мм. 
   Заднє колесо виготовлено з обода колеса від “Москвича 408”, а його середина вiдфрезована із сантиметрової стальної плити. Ступиця — точена. Переднє колесо купував готовим. Задні гальма робив по принципу стрічкових.  Але замість стрічок стоять жорсткі скоби з наклепаними накладками. Принцип їх дії: вони обжимають гальмівний барабан, який жорстко закріплений на кардані. А скоби закріплені на корпусі редуктора. Вихлопна система — комбінована, зібрана зі стандартних патрубків і нержавіючих труб. Мотор — форсований “Урал-Крос”. Дуже допомогли рекомендації Іллі Марченка, які були надруковані в попередніх випусках журналу "МотоДрайв". Кришки мотора полірував і гравірував керуючись ними, за допомогою бормашини. Аерографію кастома зробив мій приятель, Сергiй СМIТ. Також дякую за допомогу Омрихіну Андрію та Сидорко Володимиру.
Фото: Валера ДРАЙВ, www.foto.online.ua/waxtar


Комментариев нет:

Отправить комментарий